vineri, 4 februarie 2011

sweet dream.

fericita fericita fericita. de ce? nici eu nu stiu. am asa o stareeee:X
poate ca se datoreaza visului meu extraordinar de frumossss 8->
astazi o sa fie blana:> am asa o presimtire ca lucrurile vor decurge perfect;;)

elena: m-ai molipsit si pe mine, honeeeeeeeey:)) in legatura cu energia:"> tre sa te vizitez sapt viitoare;;)
carmiii: si eu te super iuub iubbb:X:X
asa si cand ma gandesc ca mai sunt aprox. 2 zile pana la scoala:| imi piere 'cheful':))
vreau cat mai multa vacantsa b-) ma gandesc deja la cea de paste!:)
tre sa ma duc cu sormea sa-mi i au alta tastatura ca iar am dat cola si pe asta!=))))a devenit o
obisnuinta:>
hai ca va dau un indiciu despre vis.poza:"> ... nu'i asa ca e un scump >:) ?
fug la dansuri; pa'pa. :*

Vin'o din vis zburand, si coboara pe pamant:">

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu