sâmbătă, 5 februarie 2011

penultima zi de vacanta.

deocamdata merg pe plictiseala.am un chef extraordinar de iesit pe afara dar trebuie sa dau de
oana! e sambata, okeeeeei mi-a zis mama ca face o prajitura buna buna=p~ deci o sa raman pe acasa pentru
max 30 min:)) mi'am luat o bluza nowa si o vesta;"> sunt marfa. aseara am visat ceva dar a fost o
prostie pentru ca nu imi mai aduc aminte ce anume a fost.ma rog...aduc aminte ca incepem scoala, da..da
si nu mai pot sta pana la 4-5 dimineata la seriale(charmed) 8 sez X_x abia la primul xD
vreau vaaaaara:X da, vreau sa vina acea perioada...sa stau fara nici o grija si sa fac ce vreaw.
sa pun gecile in cuier si sa-mi iau maiew, tricouri...costumul de baie:"> sa ma fac super rosie in cap
fara sa ma gandesc "vai, ce o sa zica directoarea :O", sa pierd timpul prin parc si sa rad de aia care
ne'a dat afara anul trecut ca nu am vrut sa facem curatenie:)) sa facem misto de altele, sa ne batem
de preferinta. sa le facem la astia o multime de poze sa zicem ca le punem pe coca/pitsi si cucu:))
si pe noi la v.i.p =)) dar nu stiu daca vara asta va mai fi asa, nu stiu cum va fi. tot ce stiu e ca
va fi o super;marfa;cute;BLANA vara! dar pana atunci trebuie sa trecem si de iarna asta putina care ne-a
mai ramas, si de primavara..si mai ales de SCOALA. in sfarsit am dat de oana, dar mai intai de georgiana
care mi-a zis pe un ton( de fapt pe mess, dar asa mi s-a parut) nesuferit: "nu acum mai tarziu trebuie sa
terminam desenele" =)) vaaaai, fete constiincioase. hai pa:))


                 I’d take another chance,‭ ‬take a fall‭
‬                 Take a shot for you‭
‬                 And I need you like a heart needs

                  a beat‭ 
                 But it’s nothing new‭ ‬<3 ‬                                                               
           It’s gonna take a miracle to bring me
            back,
           And you’re the one to blame
.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu