joi, 17 februarie 2011

life is a bitch :-?? i think.

aa, pai sa vezi faza super de cacat. vorbeam cu Scama pe mess si dau emoticonul asta b-) gen bo$$...
okeeeei si ghici ce?!?!?!?! apare ala de tocilar imputit!aolew coaie de cand mess'u e chat?
whatever.cum mi am petrecut "valentine's day" ? aaa super tare.o zi la fel ca celelalte.
fb post: ce atata tam-tam?! luati-va o camera si lasati-ne.;)
faza tare: "de ce zbieri cand tipi?" (respect D):))))))
azi:-?? o zi normala.scoala.acasa.seriale.dush.somn.si o luam de la capat:|
am iesit la romana in fata sa tin un monolog, ew un pescar 'narcisist' care trebuia sa se mandreasca
cu ce peste a priiins.okei;am facut o si pe asta:)) multumesc multumesc;;)
ce ar fi sa ma ajutati sa gasesc un nume pentru trupa?;;) hai ma nu fiti nesuferiti,
 va ruuuugaaaaam[-o< astept ideile pe mess: funky.decsxd
v am pupaaaaaat:*


Muzica e focul,viatza mea e un fitil.Ea m-a invatat sa fiu matura si uneori copil.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu