joi, 24 februarie 2011

free...

vacaaaaaaaaantaaaaaaaaaaaaaaaa la mineeeeee\:D/ la tine nu!!!! sac-sac:>
sunt tare; smechera; boss; mirifica; geniala; magnifica; RACITA!
nu cred ca trebuie sa repet again simptomele racelii:| heii dar ce draguttttttttttt, i au medicamente
la greu, nu ies din casa; ceai maximmmm (e bine ca am toate aromele:X)...:| urasc tot ce tine de raceala.
ma plictiseam si am zis: "hai sa mai scriu pe blog, daca tot n am ce face.."
pana cum 2 min m am 'jughinit' cu sormea:)))si evident ne am lasat semne pe maini, picioare, gat, fatza, etc
:)) tipic noi.... whatever. mi a luat mama niste pixuri suuuuper adorabile :o3 nu prea pot sa le descriu...
lenea e motivul :d
mi a adus oana ieri revista scolii; am citit'o.mi s'a parut super tare<3 e chiar draguuuuta.povestea
"love story" de pe 'acest blog' se afla acolo :"> my story :> deci sunt geniiiiiiiiala; ( se numeste narcisismmm:* )
hai ca ma duc sa sun pe cineva, apoi ma bag la charmed; puuuuuuup pa :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu