miercuri, 9 februarie 2011

Murder. >:)

 sunt o criminala; C-R-I-M-I-N-A-L-A!!!eram azi afara cu oana;georgi;marius;raresh;vali;elena....
si ne-am prostit pana pe la 8. astia au plecat.. a venit uciiii(ras evidennnnnt:x)si am ramas doar ew, uci,
oana si raresh xD... stateam noi, ne bateam, radeam si eram urcati pe o banca...nu stiu, sincer...nu stiu
cum s-a intamplat, raresh s a agatzat de mine sau nu stiuuuuu si ew am tras mana si ala a intrat cu ochiu'
sau cu ce draq intr-o creanga.bineinteles, noi ca prostii faceam misto=))el saracu mureeea de durere.adica
nush sigurrrrr, cred ca asa e:"> anyway, uci zicea: 'ba esti prost?!?!?!curge sangee;ti s-a spart retina.
raresh: :O:O sooooc. ew/oana/uci: =))))))) ew: frate gata hai nu mai facem mistooo...dupa 10 sec uci:
ba ramai chior, andreea pupa-l sa-i treaca. ew: =))=))) .. ba am zis gata, nu mai facem misto.si tot
asa evident am continuaaaaaaaat.pupupupupupu-lllll-----LPA. ok azi la engleza m a prins diriga ca scriam
in oracolul elenei, si zice: andreea, scrii in pauza in oracol.fi antena la ora acum. ew stau vreo 2 min
atenta, de ochii lumii si apoi scot oracolul. profa: scrii in pauza in oracol, acum iesi la tabla.
okaaaaaaaai, ies la tabla...scriu pe acolo cate ceva; apoi in banca.deschid oracolul...intrebare:
cum se numeste prietenul/prietena ta/u ? ew: nu am. urmatoarea intrebare...ce zodie e? eu m am enervat
si am scris: pwla. si profa vine la mine la banca si cica: andreea, sa vad si eu. ce scrii tu in oracolul
asta. repede: euu dau pagina. nr de tell. eu cuuculeT:"> ------ linii, paaaaai da:*:*
si cam atat..............hahahahhaa vreaw sa-l combin cu uci cu oanaa;"> dar nu prea pot:-< raresh
asta nu imi e deloc de ajutor.
ew: baga.te pe el oanaaaaaaaaa:>
ea: yack nu!!!
ew: hai maa ca mie mi a placut de el de la prima vedere:X:X:X:X:X
ea: /:)
ew: haaaaai raresh ajuta ma :-w
...el: aaaaaa, da oanaa e super de treaba uci xD
ea trebuia sa zica: hai duceti-va dracu, lasati-maaaaaa!!!!!!
=)))))
whatever. ma bag la serial.

<3 alex.
<3 dannnna.
<3 annnnnd.
<3 loope (scuza ma pisssic ca nu am facut treaba aiaaaa:( )
<3 elenaaa :X:X:X
<3 mitsuuuuu :X:X:X
</3 scoobbbbbb:)):*:*
<3 miruuuuuuu;;)
<3 oanaaaaaaa:X:X
<3 deliaaaaaa;x
<3 ettttc.;*
^^ Eu cand zic sa moara mata nu te-njur, imi pun o dorinta. ^^
 [ spike- al 2-lea 'emil cioran' pt mine:"> ]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu