miercuri, 10 noiembrie 2010

LOVE STORY part VI

 PARTEA AVI-A, LOVE STORY. :x:x:x


 

Luisa: Mihnea...eu chiar te iubesc.Te iubesc enorm.De prima data cand te-am vazut
am simtit ceva incredibil de special pentru tine.
Mihnea: da? chiar asa? nu-mi vine sa cred..
Luisa: stiu,nu am evidentiat asta.sincer?! n-am crezut ca tu ai aceleasi sentimente.
Mihnea: dar nu aveai de unde sa stii ce simt eu.
Luisa: gata Mihnea,asta face parte din trecut,te rog sa trecem la prezent.
Mihnea: eu cred ca am trecut deja
Luisa: ok,deci imi spui despre Bianca?
Mihnea: off Luisa,vezi ce nu fac eu pentru tine. nu-mi place deloc subiectul asta dar pentru tine...as face orice!
Luisa: multumesc
Mihnea: Ok,deci cu ce sa incepem?
Luisa: cu inceputul:))
Mihnea: :)) (rade) ti-am zis,din cauza banilor. e o faza destul de penibila.noi trebuia sa fim impreuna ca sa ii pacalim pe parintii mei.
 ei cica imi vor binele si vor pentru mine o fata bogata.Bianca era...mie nu-mi placea de ea,ea de mine da.am stat cu ea fortat.
Luisa: de ce fortat? te obliga cineva sa stai cu ea?
Mihnea: nu stii tu cat de rau a fost.daca nu stateam cu ea parintii mei ma amenintasera ca o sa ma dezmosteneasca asta incluzand datul afara
 din casa,luarea numelui de familie,etc...dezlipirea mea de ei si dezlipirea lor de mine definitiv.
Luisa: scuza-ma dar parintii tai sunt obsedati de bani,cum asa ceva? e prea de tot.
Mihnea: n-am de ce sa te scuz,e adevarat 100%,dar asa gandesc ei,nu am cum sa le schimb mentalitatea:|
Luisa: inseamna ca nu o sa te lase cu mine?:O
Mihnea: eiii na,sigur ca o sa ma lase..:D
Luisa: Mihnea,din cate am aflat acum despre parintii tai,sincer?! nu mi-am facut o parere destul de buna despre ei.imi convoc teama.
Mihnea: da.si mie imi e teama dar sunt sigur ca o sa trecem peste cu brio
Luisa: ok,am incredere in tine
Mihnea: si stii,parintii mei vor sa te cunoasca
Luisa: ceeee?:O
Mihnea: hai ma nu dramatiza
Luisa: doamnee,nu dramatizez dar nu stiu
Mihnea: Luisa,maine la 8 trec sa te iau la cina
Luisa: ok,ne vedem atunci
 [partea sarutului]

A doua zi,la 8 baiatul a venit s-o ia.
A urmat convorbirea Luisei cu parintii lui Mihnea.
Convorbirea se afla in cea de-a VII parte.

TO BE CONTINUED.
PART VI.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu