joi, 4 noiembrie 2010

Ce cred ei despre mine. continuarea.

CONTINUARE....<3<3<3<3<3


Madalina:
Decs este o tipa mistoo. e ambitioasa,frumoasa,desteapta,ea invata bine i-a note bune,ii plac
orele frumoase,e coole dragutza,se imbraca suuper,ii place muzica si e a naibi de dragutza
cand vrea ea dar e dragutza mereu!si are o colega frumoasa pe nume Delya.

EU:
Chiar trebuia s-o incluzi si pe Delia?Chiar trebuia?:))


Cristi:
EA are urmatoarele calitati:
frumoasa
cuminte
indrazneatza
intelegatoare
desteapta
pretentioasa


EU:
baii cristi,ma cunosti destul de bine=)) ai si unele greseli.dar hai;;)treaca mearga.

Anaa:
aηа ‹з.: ea e o fata cutee . nu o stiu , dar sunt doar detalii . in fine , poate te pune
mama dracului sa ai o parere proasta despre ea . taci ! e foarte cutee :X


Ashley:

Alina Ioana: ea e andru,minibff-u' meu o iubesc ,e nebuna,uneori prea nebuna dar asta o
             face speciala. in concluzie e a mea si o iubesc enorm:X


Georgiana:
georgyana dragutza: esti amuzanta,prietenoasa,nebunatica,ambitioasa si o persoana de
                    treaba<3



Elysh:
Elysh: esti de treaba glumeata..nuj c sa zc mai multe despre tu k nu preea de cun:D:D


Bianca:
Biiiia xD: Decs e genul de persoana care face lumea sa rada,sa se simta bine in preajma ei.
          E foarte de treaba,o fire prietenoasa si gandeste foarte bine.<3 o iuubesc mult
          pentru ca e EA:x.

Denise:
denise.0 : MissCookieFuckFace?  Hmm :-W ..O ador pe fiinta asta ;;) ..e de treaba ;x ,forte !
           sh e atat de scumpa :X ..wee e intelegatoare  ,sh ma intelege mereu ;x ,e buna ,
           dragutza,superba ;x ,etc !destulee ;x , din prima m-am imprietenit cu ea ;x
           E prietenoasa ;x  o iubesc enooorm ;x >:D<


Tot Valentin:
Vali: decs este o fata frumoasa,de treaba ,intelegatoare,iubitoare,desteapta o fata cool,
      cate o data este mai a dracu.Imi place cum se imbraca,imi place atitudinea ei ,
      comportamentul ei de fiara:X


Loreeeeeeeee:
Loreeeeeee: e o tipa de treaba, e fffffffffffff simpatik si mie drag de ea mah :X e copilaroasa si mereu ma face sa rad, e o tipa super :X si o iubesc:* (asta e parerea mea, nu e lunga da la obiect)

Gaby:
gaby: pai...
gaby: ;))
gaby: esti dragutsa...
gaby: de treaba...
gaby: amuzantaaaaaa
MissCookieFuckFace b-): maxim am spus!=))
gaby: plina d viatsa...:x

Elenaa:X:X :
Minimaal Electro βέiiiβiii:|: deci e super-super-super-sSUUUUUUUUUUPER de treabă,şi te iubesc :X:X eşti nebună,şi uneori mă enervezi :-w ,dar treacă de la mn si astea;-p   tbbbbbbbbbb;xxxxxx
EU: De ce plm te enervez?/:)
Minimaal Electro βέiiiβiii:|: k te grabesti mereu si eşti plekta si knd ma gandesc si eu sa intru pe mess ca să vorbim( k akm) si să.ţi fac o "deosebita" placere) tu pleci:))

Laurentiu:
Laurrrr:X:X : Decs este o fata mai sensibila,foarte dragutza,extrem de prietenoasa.Ea se imprieteneste foarte repede cu oamenii.Eu am o parere foarte buna despre ea pentru ca este cea mai buna prietena a mea. te iubesc:x




VAAA CONTINUAAA CU PARERILE VOASTRE:x PENTRU CA SUNT IMPORTANTE PENTRU MINE!
ILY:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu