miercuri, 20 octombrie 2010

LOVE STORY part IV

Se pare ca Mihnea nu venise la scoala din cauza unei probleme de sanatate.Bineinteles ca Luisa a intrat in panica.
Luisa: Hei ce mai stii de Mihnea?
John(prietenul cel mai bun al lui Mihnea): Sta rau cu sanatatea,s-ar putea sa apara intr-o saptamana la scoala,daca nu se inrautateste mai rau situatia.
Luisa in momentul ala a ramas fara cuvinte. A ramas blocata timp de 15 secunde.
John: Luisa.Ce s-a intamplat?!
Luisa: Aaa,nimic.Scuze. Merci pentru informare! :)
John: N-ai pentru ce.

Luisa nu mai stia ce sa faca,nu mai stia cum sa reactioneze,o saptamana fara sa-l vada. Ii se parea o vesnicie,plus de asta,ei erau certati.Ii era frica
sa nu fie ea de vina in legatura cu problema lui de sanatate,problema personala.
Dupa cursuri,s-a izolat in camera ei.Lacrimile ii curgeau necontrolate,era trista si avea o stare foarte neplacuta.

Mama Luisei: Luisa,hai la masa.
Luisa: Nu mananc acum.Nu imi e foame.
M.L : Ce e cu tine? Nu te vad in apele tale.
Luisa: Nu am nimic.Lasa-ma singura,te rog.
M.L : Luisa,sunt mama ta.Te cunosc destul de bine.Descarca-te!Stii ca poti avea incredere in mine oricand,la orice ora,orice moment.Am fost iti sunt si iti
voi fi alaturi mereu.
Luisa: Mama,daca tot ce zici e adevarat,ajuta-ma,intelege-ma! Nu pot! Nu am puterea sa trec mai departe.Imi e dor de EL,il iubesc!
M.L : Banuiam ca e vorba de un baiat.Luisa,nu s-au sfarsit baietii,e lumea plina de ei.Treci mai departe,inca nu e timpul de relatii serioase.
Luisa: MAMA! Nu ma intelegi deloc. Te rog,lasa-ma singura,simt nevoia sa fiu singura.Fa asta pentru mine.

Mama Luisei a plecat,era intristata,Luisa o molepsise si pe ea de suparare,tristete.
Defectul Luisei era ca nu avea incredere in sine.Nu se simtea demna sa mai faca un pas.

A doua zi,la repetitiile de dans...Luisa si-a facut aparitia,insa Mihnea era absent.
Absenta lui o durea,o atingea la inima.Simtea "un gol in stomac".
Trec 3 zile.Mihnea tot n-a aparut.Din ce in ce Luisa intra in panica.
Luni,la inceputul saptamanii Mihnea si-a facut aparitia la cursuri.Era palid,sanatatea lui nu se schimbase in intregul sens al cuvantului.
Luisa nu stia ce sa faca.Sa se duca la el sau sa nu-i dea importanta.Oricum ea simtea nevoia sa vorbeasca cu EL.Sa danseze impreuna.

Luisa: Buna Mihnea. Ce mai faci? Ti-am simtit lipsa,aici,pe scena momentelor petrecute impreuna.
Mihnea: Buna Luisa. Am fost absent din cauza unor probleme personale.Stii tu cum e...
Si eu v-am simtit lipsa,m-ai ales tie. Am vrut sa dau de tine,te-am cautat dar nu te-ai lasat gasita.Vroiam sa-ti spun sa nu fi suparata pe mine,nu a
fost intentia mea.Te-am lasat balta,cum s-ar spune din cauza Biancai.Pentru tine,am renuntat la ea.
Luisa atunci s-a simtit foarte prost,deoarece interpretase lucrurile gresit,si din asta tot ea a avut de suferit.
Luisa: Pf,nu-i nimic.Se mai intampla sa faci astfel de impresii.Acum conteaza ca totul e perfect,mai putin starea ta.
Mihnea: Multumesc ca te gandesti la mine.Lucrul asta imi da forta.
Luisa: Sincer,ma bucur sa aud asta de la tine. Am si eu ceva sa-ti marturisesc...

TO BE CONTINUED.

Part IV

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu