duminică, 17 octombrie 2010

LOVE STORY part II

Era timpul ca antrenotrul(Jorje) sa aleaga partenerii.Printre care,partenerul Luisei s-a nimerit a fi Mihnea,iar partenerul Biancai un baiat Silviu.
Bineinteles ca ei(M+B) erau dezamagiti,dar nu conta fooarte mult pentru ei,deoarece erau always together:)

Mihnea: Hei,eu sunt Mihnea,tu cum te numesti?
Luisa: Luisa,incantata! (pot spune ca Luisa atunci era foooarte incantata:)):D)
Mihnea: Dupa repetitii,vreau sa te duc intr-un loc,sa-mi arati miscarile tale de dans si sa ne formam o coregrafie.
Luisa: Suna bine,sigur va fi distractiv.
(Apare Bianca. Devine usor furioasa,il ia pe Mihnea de gat,il saruta si se uita cu "coada ochiului" spre Luisa,cu speranta ca o va face geloasa si ca nu se
va mai apropia de Mihnea..Chiar asta a facut,Luisa atunci se simtea ingrozitor."
Luisa: Eu va las,pe alta data. Mi-a facut placere Mi..sa va cunosc.
Mihnea: Luisa,ramane cum am stabilit,ok?
Luisa: Mda,ramane.

( DUPA ORE,LA LOCUL "INTALNIRII".)
Luisa a plecat foarte dezamagita,trista,fara niciun chef.
Mihnea a sunat-o,ea nu a raspuns,a cautat-o,dar nici o urma. A cautat-o ca sa-i explice de ce nu a mai putut ajunge.Reason: BIANCA!!!
TO BE CONTINUED.


Part II. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu