marți, 25 ianuarie 2011

ihihii lets fun.

aaa, ok...ieri ne-am facut noi un mic "orar" cu 'in ce zi mergem la andreea sau altcineva.'
ieri dupa ore ne-am dus la ionela sa facem repetitii dar ghici ce? ne-a luat maicasa ca e de alta
religie ca fata ei nu se destrabaleaza sau cum se zice:)). ionela plangea cu niste lacrimi de crocodil
si mi se facuse mila de ea si le-am zis la aia sa plecam. ok, ea a zis ca o lasa sa faca...ew: "ba
daca ti-a zis maicata "NU" nu ramane..o data ce ti-ai ales alta religie, fi responsabila si respect-o."
ea nu cred ca a inteles saraca nimic!!!! mi-am racit gura degeaba ca ea tot pe a ei si-o tinea. anyway,
nu am mai facut dansuri ieri ca nu s-a mai putut! astazi, urmatorul pe lista era vali, fraierul nostru
coleg. okeeeeeei, a acceptat. dupa ore trebuia sa mergem la el sa repetam.el: nu mai vreau sa dansez.
toata clasa a sarit pe el cu injuraturi si toti parca asa deodata nu-l mai suportau. aaaaa, nici ew.
aveam o multime de nervi, ma pierdusem printre ei. nu puteam sa cred ca iar se repeta povestea:-<
aaaa si am plecat acasa. pe drum imi vine o idee d-aia inteligenta(la fel ca toate ideile mele) si
ii zic georgianei: coiz hai la tine ! ea: nush sa vad . ew fug dupa toti, ii adun cu oana b-) si pe drum
delia ii facea pe unii handicapati si vroia sa cheme protectia animalelor=)) ca unul chinuia un....
animal. =)) ma roooog, rasul de pe pamant. in fine, ew boss le-am explicat la aia ca mergem la geo
si aia ziceaw: baaaai, si daca n-o s-o lase ? nush ce. ew: frate lasa-ti totul in seama mea b-) bicaz
i m the best and fuck the rest=)) aiiii , fara asta:X asa...si am fost la georgiana si am dansat
si ne-am distrat si am programat o petrecere in pijamale b-) dar nu la ea acasa:"> la BOSS ma.
siiiiii cam atat. :)) hai pa ca ma cert cu o fosta "prietena" =)) chiar ma amuza:"> paaa fanii mei b-)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu