miercuri, 29 decembrie 2010

LOVE STORY part IX

LOVE STORY: part IX

Luisa si Mihnea formau cel mai frumos cuplu. Aveau impreuna o fetita pe nume Tamara (Tamy) care le umpluse sufletul de bucurie si pace.  Luisa, cand s-a nascut Tamy, imediat si-a contactat parintii ca sa-i informeze de aceasta minunatie pe care Dumnezeu le-a infaptuit-o.  Evident, ei au fost placut surprinsi si imediat au spus ca ziua urmatoare vor fi acolo precis. Insa venind vorba de parinti... parintii lui Mihnea, oare ce mai fac?! ...
Luisa: Dragule, tu nu iti suni parintii sa le dai vestea cea mare?
Mihnea: A, ba da, dar acum am putina treaba.
Luisa: Mihnea, te cunosc destul de bine, stiu ca ascunzi ceva. Spune-mi ce te framanta, ce e in neregula cu tine...
Mihnea:  Pai, sa-ti zic sincer...nu prea cred ca parintii mei vor fi chiar asa de bucurosi cand vor auzi vestea asta, stii prea bine cum sunt ei, mai ales mama...cu gandurile ei negativiste.
Luisa: Dar iti dai seama ce reactie vor avea daca nu le vei spune? Cel mai bine e sa-i anunti.
Mihnea:  Huh, m-ai convins......
Mihnea ii suna, raspunde tocmai mama.
Mihnea:  Alo, tata?
Mama: Mihnea?! Puiule, ce dor imi era de vocea ta , de tine! Ce mai faci, dragule?
Mihnea:  Mama, ce bine ca te aud. Eu o duc foarte bine. Voi ce mai faceti?
Mama:  Noi o ducem perfect, din toate punctele de vedere, mai ales cel financiar.
 Mihnea:  Ah, pai mama...vroiam sa va dau o veste foarte importanta. Am o fetita!
Mama: Oh, Mihnea dragule. Stiam ca va veni si momentul asta, atat de special, atat de important. Ma bucur foarte mult pentru voi, transmite-i Luisei felicitarile mele si maine mai mult ca sigur o sa va vizitam. O sa-i spun si tatalui tau si sunt sigura ca va fi foarte fericit si mandru. Saruta-le dulce pe fete din partea mea...a venit manichiurista, trebuie sa-mi aplic un model nou pe unghii. Ne vedem maine, pa-pa.
Mihnea ramasese socat. Nu-i venea sa creada schimbarea de gandire a mamei sale asa de brusca.
Imediat ce termina de vorbit cu mama sa, o anunta pe Luisa tot ce a vorbit cu ea, in amanunt. Aceasta nu se mira deloc, ceea ce pentru Mihnea e socant.
Mihnea: Eiii si ?! Atat? Nu ai nimic de zis?
Luisa: Ooo, ba da! Ti-am zis eu!
Mihnea: Imi surade ideea ca te voi avea aproape mereu, toata viata de acum inainte. Te iubesc mult, Luisa!
Luisa: Si eu te iubesc. Nimeni nu ne va mai sta in cale, nimic nu ne va desparti!

[ In cea de-a X-a parte aflati tot ce se intampla cand TOATA familia se uneste. Tin prin acest anunt, sa va informez ca tot cea de-a X-a parte e ultima. LOVE STORY este pe sfarsite. Multumesc tututor celor care ati citit-o. BYE:x ]
 :*:*:*:*:*:*:*:*
:X:X:X:X:X:X:X
<3<3<3<3<3<3<3
>:D<>:D<>:D<
;;);;);;);;);;);;);;)
:>:>:>:>:>:>:>
:D:D:D:D:D:D
endddd:))


Un comentariu: